Sådan klager du

Du kan ringe til os, skrive et brev eller en mail til os, udfylde klageskemaet på børnekontorets hjemmeside eller kontakte os på chatten.

Er du over 15 år, kan du også skrive til os via sikker mail.

Du behøver ikke skrive på en bestemt måde – men hvis du har fået et brev fra for eksempel kommunen eller din skole, som du vil klage over, er det en god ide at sende det med.

Skriv dit mobilnummer, hvis vi må ringe til dig. Det kan nemlig godt være, at der er noget, vi vil spørge dig om.

Ring til os, hvis du har spørgsmål om at klage. Her kan du læse mere om hvad du kan klage over.

Telefon: 33 13 25 12

Du kan besøge børnekontoret mandag-fredag 10-14. Du har også mulighed for at aftale en tid, hvor du kan komme ind til os og få en samtale med en af medarbejderne.

Adresse:

Ombudsmandens Børnekontor
Gammeltorv 22
1457 København K

Mail: post@ombudsmanden.dk

Telefonen er åben: mandag-torsdag 9-16, fredag 9-15

Chatten er åben: tirsdag og torsdag 15-17

 

Klager du på vegne af et barn?